Безкоштовно по Україні 0 800 300 200

Комплаєнс

АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (далі – Банк) високо цінує свою репутацію надійного та стабільного Банку та прагне до неухильного дотримання загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, законодавства України, внутрішніх нормативних документів Банку. З цією метою в  Банку запроваджено систему комплаєнс, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком законодавства України, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, етичних норм, внутрішніх процедур, належної поведінки керівників та інших працівників Банку (далі – працівники Банку).

Всі послуги Банку надаються з дотриманням Кодексу поведінки (етики) в Банку та у відповідності до самих високих стандартів якості.

Банк визнає неприйнятною поведінкою /порушеннями в діяльності Банку (далі – неприйнятна поведінка) поведінку та інші дії працівників Банку які можуть мати негативні наслідки для Банку. Неприйнятна поведінка включає:

  • подання недостовірної фінансової, статистичної та управлінської звітності,
  • злочини у сфері службової діяльності,
  • злочини у сфері господарської діяльності (шахрайство),
  • порушення санкцій,
  • легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення,
  • неконкурентну практику,
  • хабарництво,
  • корупцію,
  • порушення прав споживачів,
  • порушення законодавства України, внутрішніх нормативних документів Банку.

Банк вважає критично важливим вчасне та відверте обговорення неприйнятної поведінки  працівників Банку та її ескалацію. З цією метою в Банку впроваджений механізм, відповідно до якого Ви можете конфіденційно повідомити  (усно або письмово) про будь-які випадки (підозрювані або скоєні) неприйнятної поведінки, про які Вам стало відомо в процесі здійснення своєї діяльності та/або отримання послуг в Банку.

Для надання усного повідомлення про неприйнятну поведінку Ви можете скористатися будь-яким  з нижче перелічених способів:

  • зателефонувати за номером 0 800 300 200 (цілодобово, безкоштовно в межах України) і повідомити інформацію одному з працівників, уповноважених приймати такі дзвінки;
  • зателефонувати особисто будь-якому з членів Правління Банку, директору Департаменту комплаєнс, начальнику Відділу комплаєнс-контролю та/або іншому керівнику структурного підрозділу в межах його компетенції щодо розгляду повідомлень;
  • повідомити особисто керівників Банку в дні і часи здійснення ними прийому громадян згідно Графіка особистого прийому громадян керівництвом Банку, затвердженого Головою Правління Банку і розміщеного на офіційному веб-сайті Банку http://www.universalbank.com.ua в розділі «Про Банк», «Правова інформація», «Додаткова інформація».

Для надання письмового повідомлення Ви можете обрати один з нижче перелічених способів інформування:

  • скориставшись формою Повідомлення про порушення
  • надіслати повідомлення за адресою електронної пошти: whistleblower@universalbank.com.ua
  • направити лист засобами корпоративної пошти будь-якому з членів Наглядової Ради Банку, Правління Банку, директору Департаменту комплаєнс, начальнику Відділу комплаєнс-контролю та/або іншому керівнику структурного підрозділу в межах його компетенції;
  • направити лист (поштове відправлення) будь-якому з членів Наглядової Ради Банку, Правління Банку, директору Департаменту комплаєнс, начальнику Відділу комплаєнс-контролю та/або іншому керівнику структурного підрозділу в межах його компетенції з поміткою на конверті «Особисто» за адресою: вул. Автозаводська 54/19, 04114 Київ, Україна;
  • передати повідомлення особисто керівникам Банку в дні і часи здійснення ними прийому громадян.

 Анонімні повідомлення розглядаються, якщо наведена в них інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить при потребі зв’язатись з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування зазначених Вами випадків неприйнятної поведінки.

Звертаємо Вашу увагу!

Всі повідомлення мають статус конфіденційної інформації.

Банк гарантує та документально закріплює забезпечення захисту працівників Банку та інших осіб (далі – заявників), які надали добросовісні повідомлення про неприйнятну поведінку (достовірну інформацію, не маючи на меті особистої користі), та захист працівників Банку, щодо яких було отримано повідомлення про неприйнятну поведінку, від прямих і опосередкованих дисциплінарних санкцій та інших негативних наслідків дій, якщо результати розгляду/розслідування повідомлення завершені відсутністю доказів неприйнятної поведінки такого працівника.

Ми вдячні Вам, що з Вашою допомогою ми зможемо мінімізувати випадки неприйнятної поведінки в Банку.

Шановні Клієнти Банку!

Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами  Банку не розглядаються.

Скарги та пропозиції щодо якості обслуговування клієнтів у Банку, які не підпадають під визначення неприйнятної поведінки, просимо надсилати на адресу електронної пошти : contact@universalbank.com.ua