Безкоштовно по Україні 0 800 300 200

Інтернет-банкінг від Universal Bank

Управляйте фінансами в декілька кліків! 


Переваги:
  • Зручність
    здійснення операцій за рахунками з будь-якої точки світу
  • Швидкість
    оперативне управління власними фінансами в момент прийняття рішення. Тотальна економія часу на дорожніх витратах та чергах
  • Безпека
    захищеність надійним механізмом шифрування та особистим паролем
  • Доступність
    відсутність абонплати, безкоштовні внутрішньобанківські перекази та низькі комісії за інші операції
  • Широка функціональність
    грошові перекази, платежі, інформація про стан рахунків, онлайн доступ до кредитів та депозитів та ін.
  • Інтеграція
    широкі можливості експорту та імпорту документів, інтеграція з "1С: Бухгалтерія"
Послуги

Для фізичних осіб:

  • Контроль руху коштів
  • Перегляд детальної інформації по рахунках
  • Формування, друк, завантаження та імпорт виписок
  • Перегляд деталей депозитів та кредитів
  • Вільне переміщення коштів між власними рахунками
  • Грошові перекази на рахунки, відкриті в Universal Bank та інших банках
  • Створення чернеток та шаблонів переказів
  • Виконання платежів по кредитах
  • Поповнення кредитних карток
  • Інформація щодо діючих курсів валют

Для корпоративних клієнтів:

  • Контроль руху коштів
  • Перегляд детальної інформації по рахунках
  • Формування, друк та завантаження виписок
  • Перегляд деталей депозитів та кредитів
  • Вільне переміщення коштів між власними рахунками
  • Грошові перекази на рахунки, відкриті в Universal Bank та інших банках
  • Створення чернеток та шаблонів переказів
  • Перекази в іноземній валюті через систему SWIFT
  • Онлайн заявки на обмін валюти (покупка, продаж, конвертація)
  • Інформація щодо діючих курсів валют
  • Масове зарахування зарплати співробітникам
  • Масові перекази в національній валюті
  • Імпорт виписок та експорт платіжних документів
  • Гнучка інтеграція з «1C: Бухгалтерія»
Безпека
  • Шифрування цифровим сертифікатом, який гарантує безпечний зв’язок
  • Використання особистого пароля, відомого лише Вам

Допомога

Для підключення до системи Інтернет-банкінг необхідно виконати кілька нескладних операцій:

1. Звернутися до відділення та заповнити заяву на підключення

2. Отримати ПІН-конверт з паролями

3. Налаштувати комп'ютер відповідно до системних вимог

4. Здійснити перший вхід та змінити пароль

Для здійснення операцій в системі необхідно обрати відповідний механізм підтвердження платежів:
  • Для юридичних осіб: сертифікат ЕЦП
  • Для фізичних осіб: SMS-підтвердження або сертифікат ЕЦП (згідно діючих тарифів)
  • Для фізичних осіб-підприємців: SMS-підтвердження або сертифікат ЕЦП, випущений на Token (згідно діючих тарифів)
Системі вимоги
Операційна система Microsoft Windows XP Service Pack 3 / Vista / 7 / 8 / 8.1
Браузер Internet Explorer 7-8 або Internet Explorer 9-11 (в режимі сумісності) (тільки x86)
Java Java Runtime Environment щонайменше v7.45

(Рекомендовані версії:

Windows XP:
Java v7

Windows Vista-8.1 (32 біт):
Java v8 update 91x32

Windows Vista-8.1 (64 біт)
(встановлюються одразу дві версії):
Java v8 update 91x32
Java v8 update 91x64
Adobe Reader Якщо не відкриваються PDF-файли: завантажити з офіційного сайту
Драйвер для USB-Token Драйвер для 32-розрядних систем Windows XP, Vista, 7, 8 (x86)

Драйвер для 64-розрядних систем Windows XP, Vista, 7, 8 (x64)

Обов’язкові налаштування Internet Explorer

1. Встановлення рівнів безпеки браузера, додання у перелік надійних вузлів

Сервис → Свойства обозревателя → Безопасность


2. Вимкнення блокування вспливаючих вікон

Сервис → Блокирование всплывающих окон → Выключить блокирование всплывающих окон


3. Налаштування сертифіката та протокола SSL, що гарантує безпеку передачі даних

Сервис → Свойства обозревателя → вкладка Дополнительно →

  • Восстановить значения по умолчанию
  • Зніміть позначку з SSL 2.0
  • Зніміть усі позначки з «SSL»
  • Оберіть усі позначки з «TLS»
  • Позначте: Проверять аннулирование сертификатов издателей
  • Позначте: Проверять, не отозван ли сертификат сервера

У разі виникнення складнощів скористайтеся відповідним розділом

При виникненні наступного повідомлення: "Не знайдено випущених сертифікатів. Ви також не активували послугу СМС підтвердження. Для підтвердження транзакції випустіть сертифікат або активуйте послугу СМС підтвердження" - необхідно скористуватися наступною Інструкцією

Правила та ліміти
Тип переказу Час проведення переказу
Переказ між власними рахунками 9.00 – 18.30
Внутрішньобанківський переказ 9.00 – 18.30
Міжбанківський переказ 9.00 – 17.00
Сплата власної картки 9.00 – 18.30
Картковий платіж у межах банку 9.00 – 18.30
Сплата картки іншого банку 9.00 – 17.00
Пакетні перекази
  • Для фізичних та юридичних осіб, що мають Інтернет-банкінг, надаються можливості пакетних переказів.
  • Для активації даних можливостей необхідно звернутись із документами до найближчого відділення банку.
Посібник по роботі з помилками DBF та CSV
Завантажити тут
Для того, щоб користуватися можливостями пакетних переказів, після їх активації, Вам знадобляться:

Формат DBF

(зарахування на рахунки в Universal  Bank та інших банках)

DBF - пакетний змішаний переказ (доступний для ф.о., фоп, юр. осіб). Файлові пакетні зарахування на рахунки в Універсал Банку та інших банках.

Увага! Для DBF файлу необхідно використовувати кодування WIN1251!*

Формат CSV

(зарахування заробітної плати)                                                   

CSV - пакетний внутрішньобанківський переказ (доступний для юр. осіб). Файлові пакетні зарахування на інші рахунки Універсал Банку.

Увага! Для CSV файлу необхідно використовувати кодування UTF-8!*

Також існує можливість гнучкої інтеграції системи e-Banking з програмним забезпеченням «1С:Підприємство». Інтеграція забезпечується та супроводжується сервіс партнером Банку, компанією «Сенд-Тауер». Для активації даної можливості необхідно звернутись із документами до найближчого відділення банку .

*Від цього залежить правильність відображення у системі призначенні платежу, бенефіціара тощо.

Інтеграція з 1С

Даний продукт розроблений на основі ПЗ «1С:Підприємство» та є рішенням для автоматизації обміну даними між ПЗ «1С:Підприємство» і системою «e-Banking» за допомогою файлів імпорта-експорта

Основні можливості:
  • Експорт платежів з 1С
  • Імпорт виписки в 1С
  • Формування зарплатної відомості
Переваги використання інтеграційного модулю:
  • Економія часу на введенні банківських документів в ПЗ «1С:Підприємство»
  • Економія часу на введенні платежів в систему «e-Banking»
  • Уникнення помилок під час введення інформації
Як замовити:
  • Юридична особа звертається до відділення Universal Bank та заповнює Заяву на підключення Інтеграційного модулю до «1С:Підприємство»
  • Протягом 3-х робочих днів компанія "Сенд-Тауер" надсилає інтеграційний модуль та інструкції щодо його встановлення та використання на електрону адресу клієнта, вказану в заяві

Поширені запитання

1. Системні вимоги та вхід у систему
1.1 Як отримати доступ до системи? Для підключення послуги Інтернет-банкінгу необхідно звернутися до відділення Universal Bank. У відділенні банку ви зможете отримати PIN-конверт з паролями для входу та випуску сертифікату.

Для входу в систему необхідно перейти на сторінку входу за посиланням, ввести Ідентифікатор користувача та Пароль 1, які були отримані у відділенні Банку.

При виникненні складнощів зі входом до системи можна скористатись порадником для фізичних та юридичних осіб, в якому описані всі можливі проблеми.
1.2 Які системні вимоги? Детальні системні вимоги знаходяться на сайті Банку за посиланням.
1.3 Мій запис заблоковано, як я можу його розблокувати?ВАЖЛИВО Для розблокування облікового запису фізичної особи можна звернутися до телефонного центру Банку за номером 0 800 300 200 або до відділення Банку.

Для розблокування облікового запису юридичної особи необхідно звернутися до відділення Банку.
1.4 Мій запис неактивований, як я можу його активувати? Для активації облікового запису необхідно звернутися до відділення Банку.
1.5 Я втратив або не пам’ятаю пароль1 або пароль2, що робити? При втраті або забутті Паролю 1 або Паролю 2 необхідно звернутися до відділення Банку для випуску PIN-конверту.

Звертаємо Вашу увагу на те, що операція випуску нового PIN-конверту тарифікується згідно діючих тарифів Банку.
2. Підтвердження платежів (сертифікат, токен, одноразовий SMS-пароль)
2.1 Які способи підтвердження переказів доступні фізичним особам? Для підтвердження платежів у системі інтернет-банкінг фізичні особи можуть використовувати одноразові SMS-паролі та сертифікат на комп’ютері або на токені.
2.2 Які способи підтвердження переказів доступні юридичним особам? Для підтвердження платежів у системі інтернет-банкінг представники юридичних осіб можуть використовувати тільки сертифікат на комп’ютері або на токені.
2.3 Як підключити підтвердження переказів за допомогою одноразового SMS-паролю (тільки для фізичних осіб)? Підключити номер мобільного телефону для отримання одноразових SMS-паролів для підтвердження платежів фізичних осіб можна одним з наступним способів:

- Звернутися до телефонного центру Банку за номером 0 800 300 200. Для активації послуги необхідно пройти процедуру ідентифікації та назвати пароль від телефонного банкінгу

- В системі інтернет-банкінг перейти до меню Мій Universal Bank - Налаштування - СМС підтвердження та активувати послугу. Для активації послуги необхідно мати діючий сертифікат.
2.4 Чи можна використовувати сертифікат у Windows 10? На даний момент випуск сертифікату у Windows 10 є неможливим. Для фізичних осіб банк рекомендує використовувати підтвердження платежів за допомогою одноразових SMS- паролів.
2.5 Що таке токен та як отримати токен? Токен (або USB-токен) — компактний пристрій, призначений для забезпечення інформаційної безпеки користувача. Сертифікат може бути випущено на токен. Придбати токен можна у відділенні банку згідно чинних тарифів.
2.6 Де я можу знайти інструкцію з використання токену? Інструкція по використанню USB-Token знаходиться на сайті банку в розділі Онлайн-банкінг – Інтернет-банкінг – Інструкції .
2.7 Авторизатор юридичної особи не бачить створений ініціатором переказ, чому? Авторизатор може не бачити платіж, що було створено ініціатором, якщо:

- Платіж було створено в іншій день (наприклад, вчора). Оскільки всі ініційовані платежі повинні бути авторизовані у день створення, авторизатор не побачить платежі, що були створені в інший день. Для вирішення цього питання необхідно створити платіж заново.

- Сума платежу перевищує значення ліміту авторизатора. Наприклад, якщо ініціатор має більші ліміти ніж авторизатор. Для зміни лімітів необхідно звернутися до відділення Банку.

Якщо вищеописані випадки були перевірені, але авторизатор не бачить платіж, будь-ласка, зверніться до відділення Банку або до телефонного центру Банку за номером 0 800 300 200.
3. Загальні питання по роботі в системі (виписки, перекази, шаблони, валютний модуль)
3.1 Де я можу знайти детальний опис усіх доступних операцій?ВАЖЛИВО Детальну інформацію щодо використання системи можна знайти в пораднику для фізичних та юридичних осіб.
3.2 При формуванні виписки по рахунку відсутні деякі транзакції, чому? При формуванні виписки (динаміка рахунку) за замовчуванням відображається тільки 50 транзакцій за обраний період. Для того щоб відобразилися і інші операції необхідно змінити значення поля «Відобразити останніх … транзакцій, що знаходиться поряд з полем вибору рахунку.
3.3 Які ліміти на створення переказів та як їх змінити? Для фізичних осіб зі стандартними лімітами на проведення операцій можна ознайомитись за посиланням. Для зміни лімітів можна звернутися до телефонного центру Банку за номером 0 800 300 200 (до 50 тисяч гривень) або до відділення Банку.

Для юридичних осіб лімітами встановлюються індивідуально при підключенні послуги. Для зміни лімітів необхідно звернутися до відділення Банку.
3.4 Де я можу переглянути статуси створених переказів? Для перегляду платежів, що були створені в системі інтернет-банкінг, необхідно перейти до меню платежі – перегляд платежів, обрати дату та натиснути «пошук».

Більш детальну інформацію щодо перегляду платежів та використання системи в цілому можна знайти в пораднику для фізичних та юридичних осіб.
3.5 Як створити та використати шаблон переказу або шаблон одержувача? Для створення шаблону переказу необхідно перейти до меню Платежі – Переказ коштів – Шаблони платежу, натиснути «додати шаблон» та заповнити всі обов’язкові поля (відмічені *). Для створення платежу з шаблону перейдіть до меню Платежі – Переказ коштів – Шаблони платежу та натисніть «використати» навпроти створеного шаблону.

Для створення шаблону отримувача необхідно перейти до меню Платежі – Переказ коштів – Шаблони отримувачів, натиснути «додати отримувача» та заповнити всі обов’язкові поля (відмічені *). Для створення платежу з використанням шаблону отримувача перейдіть до меню Платежі – Переказ коштів – Шаблони отримувачів та натисніть «використати» навпроти створеного шаблону.

Зверніть увагу, що всі поля шаблонів не повинні містити символи одинарних і подвійних лапок та апострофів - ( ', ", ` ).

Також детальну інформацію щодо використання системи можна знайти в пораднику для фізичних та юридичних осіб.
3.6 При спробі переказу на картковий рахунок (2605 або 2625) я отримую повідомлення про невірний номер рахунку одержувача, як зробити переказ на картковий рахунок? Для переказу на карткові рахунки в інших банках, номера яких починаються з 2605 або 2625, необхідно використовувати відповідний тип переказу - Сплата картки іншого банку (2605, 2625).

Для цього необхідно перейти до меню Платежі – Карткові платежі та обрати Сплата картки іншого банку (2605, 2625).
3.7 Що таке валютний модуль та як його підключити? Валютний модуль - це набір додаткових операцій з валютними документами в системі інтернет-банкінг.

До складу валютного модулю входять: Заява на продаж валюти, Заява на покупку валюти, Заява на конвертацію валюти, платіжне доручення в іноземній валюті (SWIFT).

Для підключення валютного модулю необхідно звернутися до відділення Банку.
4. Зарахування ЗП, імпорт та експорт документів, взаємодія з 1С
4.1 Які документи та у якому форматі я можу експортувати з системи інтернет-банкінг? З системи інтернет-банкінг можна експортувати виписку (перелік всіх проведених платежів) у форматі PDF, DBF, CSV.
4.2 Які документи та у якому форматі я можу імпортувати у систему інтернет-банкінг? У систему інтернет-банкінг можна завантажувати одразу декілька платежів за допомогою пакетних переказів, які повинні відповідати одному з наступних форматів:

- Формат CSV – використовується для зарахування заробітної плати співробітникам, рахунки яких відкриті в Universal Bank.

- Формат DBF – використовується для переказу між власними рахунками, в межах Банку та в інші банки в межах України.

Детальний опис форматів, приклади файлів, допоміжні утиліти та посібник по роботі з помилками при роботі з пакетними переказами знаходиться на сайті Банку за посиланням.
4.3 Як я можу перевірити статус та помилки при завантаженні пакетного переказ? Для перевірки статусу завантаження файлу необхідно перейти до меню Платежі - Пакетний переказ - Перегляд пакетного переказу, обрати критерії та натиснути пошук.

Статус Завершено означає надходження платежів у файлі до Банку для подальшого виконання. Процес перевірки статусу обробки окремих платежів у файлі описаний у наступному питанні.

Статус Помилка означає, що файл не було завантажено. Деталі помилки та рекомендації по її усуненню можна знайти на сайті банку за посиланням.
4.4 Як я можу перевірити статус зарахування окремих платежів в завантаженому файлі?ВАЖЛИВО Перевірити статус зарахування окремих платежів можна тільки у файлах зі статусом Завершено.

Для цього необхідно:

- Перейти до деталей файлу, натиснувши на його ім’я.

Для перегляду деталей файлу необхідно перейти до меню Платежі - Пакетний переказ - Перегляд пакетного переказу, обрати критерії та натиснути пошук. Після чого необхідно натиснути на ім’я файлу (підкреслене). Після натиснення на ім’я файлу можна побачити деталі файлу.

- Перейти до переліку всіх операцій у файлі, натиснувши на номер посилання файлу.

Для перегляду всіх операцій у файлі знаходячись у деталях файлу необхідно натиснути на номер посилання файлу (підкреслено). Після чого будуть показані всі операції у файлі з поточним статусом.

- Перейти до деталей конкретної операція, натиснувши на її статус.

Для перегляду деталей конкретної операції у файлі (наприклад, для з’ясування причин її відхилення) необхідно знаходячись у переліку операцій у файлі натиснути на статус операції (підкреслено).

Більш детальну інформацію ви можете знайти у інструкції з користування.
4.5 Що робити, якщо один з платежів в пакетному файлі не обробився? Причини з яких платіж не був виконаний (тобто має статус Відхилено системою) можна з’ясувати скориставшись порадами у попередньому питанні.

Статус Відхилено системою є остаточним. Для проведення платежу, що має цей статус, його необхідно створити повторно.
4.6 Що таке модуль інтеграції з 1С? Які його можливості? Як я можу його підключити? Модуль 1С – це програмне забезпечення, що розроблене на основі 1С Підприємства, та використовується для автоматичного обміну даними між 1С Підприємство та системою інтернет-банкінг від Universal Bank.

Модуль 1С дозволяє:

- Завантажувати в 1С інформацію про проведені платежі з експортованих з системи інтернет-банкінг файлів шляхом створення та заповнення в 1С документа Банківська виписка.

- Експортувати інформацію з 1С про вибрані платіжні доручення у файл, який надалі завантажується в систему інтернет-банкінг.

- Зручне рознесення банківських виписок. При завантаженні модуль дозволяє встановлювати значення за замовчуванням для бухгалтерських рахунків і аналітики по операції (наприклад, при оплаті податків – рахунок і вид ПДВ встановлюється один раз і надалі не вимагає рознесення бухгалтером), визначення контрагента за кодом ОКПО, нові контрагенти можуть бути автоматично створені.

- Експортувати виплати по заробітній платі у форматі dbf або csv для подальшого завантаження в систему інтернет-банкінг. Автоматичне формування платіжної відомості.

- Можливість сформувати друковану форму банківської виписки в 1С за будь-який період (зручно для бухгалтерів, які не мають доступу в систему інтернет-банкінг.

Модуль не вносить зміни в об'єкти типової конфігурації 1С, внаслідок чого не ускладнюється оновлення конфігурації. Для підключення модулю 1С необхідно звернутися до відділення Банку.