Безкоштовно по Україні 0 800 300 200

Здійснювати платежі стало ще простіше!

  • Що це за послуга?
    Приймання платежів від 3-х осіб - послуга для бізнес-клієнтів, які приймають на свою користь платежі від фізичних осіб. Це можуть бути ОСББ, комунальні підприємства, забудовники та інші компанії.
  • Як працює приймання платежів?
    Клієнт (юридична особа) укладає договір з Банком, і після його обробки Банк готовий приймати платежі від 3-х осіб згідно умов договору.
Які переваги даної послуги?
  • спрощення - після укладання договору реквізити одержувача вносяться до системи Банку, що значно прискорює процес прийому платежів
  • швидкість - Банк гарантує своєчасне зарахування коштів на рахунок клієнта
  • зручність - на підставі одного договору можна приймати платежі в усіх відділеннях нашого Банку
  • заощадження - економія коштів на інкасацію та утримання каси

Центр фінансового контролю (далі - ЦФК)

Це інструмент, який дозволяє в інтернет-банкінгу швидко та зручно управляти структурними підрозділами компанії


Як працює ЦФК?
  • головна компанія здійснює тільки моніторинг рахунків та документів дочірніх організацій
  • головна компанія має право візувати підписи для прийняття до виконання Банком документів дочірніх компаній
Основні можливості ЦФК
  • можливість візування документів дочірніх організацій декількома офісами головноі організації ( наприклад, регіональний та головний офіси)
  • головний офіс може візувати документи, що не потребують підпису регіонального офісу, та вести моніторинг фінансової діяльності будь – якої дочірньої організації
  • генеральний візуючий підпис знаходитиметься у головному офісі
  • отримувати консолідовану звітність по рахункам декількох організацій
  • відсутність необхідності “переключення” між організаціями та зміні носіїв з ЕЦП
Як підключитися до ЦФК?

Крок 1

  • Створити ключ ЦФК для Головної компанії та дочірніх підприємств

Крок 2

  • Представники Головної компанії та дочірніх підприємств повинні заповнити та підписати документи шляхом відвідування відділень
Заява на підключення/відключення ЦФК
Завантажити тут
Інструкція користувача ЦФК
Завантажити тут
Презентація ЦФК
Завантажити тут

Час автоматизації!

«Корпоративний автоклієнт» значно спрощує роботу з документами та допомагає автоматизувати більшість процесів

Які переваги використання сервісу?
  • інтеграція бухгалтерської системи клієнта з системою Інтернет-банкінгу для юридичних осіб
  • зручне отримання виписок по рахунках в автоматичному режимі без заходу в Інтернет-банкінг для подальшого завантаження в бухгалтерську систем
  • автоматизація процесів електронно-цифрового підпису платіжних документів, що вивантажуються з бухгалтерської системи, та їх відправка в банк без входу в Інтернет-банкінг
Як підключити послугу?
  • завантажити заяву на підключення, заповнити та надати у Ваше відділення з обслуговування
  • надіслати Банку листа через систему Інтернет-банкінгу. В темі листа необхідно зазначити назву послуги, а в тексті обов’язково вказати поточний рахунок, з якого буде списуватись комісія за додатковий сервіс
Заява на підключення/відключення автоклієнт
Завантажити тут
Інструкція користувача автоклієнт
Завантажити тут