Безкоштовно по Україні 0 800 300 200

Масштабне оновлення: чого чекати найближчим часом від Universal Bank?

Universal Bank має понад 20 років досвіду роботи на українському ринку. Широкий набір фінансових послуг,  якісне обслуговування клієнтів, висока оцінка експертів ринку – це результат тривалої та наполегливої праці. Але ми не плануємо зупинятися на досягнутому, та прагнемо удосконалюватися, щоб максимально задовольняти усі потреби наших  клієнтів і оперативно реагувати  на виклики часу.

У грудні 2016 року наш банк приєднався до Групи “ТАС” -  однієї з найбільших фінансово-промислових груп України. Зазвичай зміна головного акціонеру банку передбачає значні зміни і в самій установі. У нашому випадку – це, перш за все, курс на технологічні інновації, якісне та кількісне розширення сервісів для клієнтів, мобільність і варіативність послуг.

“Умови диктує ринок. Звісно, питання відповідності цим умовам є значущим для будь-якого бізнесу. Але іноді треба виходити за рамки шаблонів, змінюватись в контексті клієнтських вподобань. Щоб задовольняти вимоги бізнесу та очікування приватних осіб, ми прагнемо  стати інноваційним та технологічним банком”, - зазначила
Голова Правління Universal Bank Ірина Старомінська.

Зважаючи на це, було прийнято рішення здійснити комплексне ІТ-оновлення банку: від автоматизованої банківської системи (далі – АБС) та процесінгового центру до Інтернет-банкінгу. Іншими словами, перезавантаження.

«Багато років поспіль банк працював з іноземним програмним забезпеченням та процесінгом, які з часом перестали задовольняти потреби банку. Тому ми були вимушені радикально підійти до питання інформаційних систем та повністю змінити ІТ-платформу. Серед багатьох варіантів ми обрали найякісніші українські продукти  від надійних партнерів”, – пояснив Директор департаменту інформаційних технологій Universal Bank Валерій Задорожний.

Комплексне технологічне оновлення Universal Bank було проведено  у надзвичайно стислий термін – чотири місяці – і  це справді  високий результат. Наша команда виконала значний обсяг робіт, щоб надавати клієнтам сучасний та зручний сервіс.

  •  Був здійснений перехід на вітчизняну автоматизовану банківську систему (АБС) SCROOGE від компанії Lime Systems.

Ми змінили ключовий елемент в роботі банку – автоматизовану систему, що обслуговує поточну внутрішньобанківську діяльність, міжбанківські розрахунки та зовнішні операції. До цього ми використовували програмне та технічне забезпечення від іноземного постачальника, яке, на жаль, було функціонально негнучким. Іноземний інтерфейс не враховував усіх аспектів  українського ринку, у зв’язку з чим доводилося паралельно використовувати декілька АБС як для обслуговування клієнтів, так і для виконання регуляторних вимог. Тому перехід на АБС SCROOGE дозволив банку отримати повну автоматизацію всіх бізнес-процесів в одній системі зі зручним інтерфейсом, адаптованим до наших вимог.

«На сьогодні АБС SCROOGE – це модернізована повнофункціональна система, яка забезпечує комплексне управління ресурсами банку та його ефективну роботу в цілому. Система надає широкий спектр засобів для аналізу роботи банку та забезпечує можливість адаптації до будь-яких банківських послуг і вимог регулятора. Компанія постійно працює над розширенням можливостей модулів системи з метою відповідності їх сучасним потребам фінансового сектору», - зазначив Генеральний директор компанії Lime Systems Сергій Гладков.

  • Відбулась заміна іноземного процесінгового центру на послуги українських партнерів, зокрема, підключення до процесінгового центру компанії “ТАС ЛІНК”.

Ми обрали одного з лідерів сфери платіжних технологій – компанію “ТАС ЛІНК”, що пропонує якісні та сучасні вітчизняні продукти. Перехід на новий процесінг сприятиме підвищенню банківського сервісу та значно розширить можливості для якісного обслуговування клієнтів.

 “Співробітництво з нами дозволить  банку побудувати високоефективний бізнес у сфері розрахунків і платежів, знизити операційні ризики та витрати, а також надавати клієнтам інноваційні карткові продукти, що є затребуваними на ринку”, - прокоментував директор компанії “ТАС ЛІНК” Станіслав Победимський.

  • Здійснено перехід на нову систему Інтернет-банкінгу для фізичних та юридичних осіб iBANK2UA.

Нова система дозволила нам надати клієнтам розширений спектр сучасних послуг. Зокрема, робота в Інтернет-банкінгу для фізичних осіб стала можливою в усіх основних браузерах та на всіх пристроях, в т. ч. портативних. Клієнти-юридичні особи отримали якісний набір послуг для бізнесу в системі з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом: можливість реєстрації користувачів з різними рівнями доступу, зручну роботу з зарплатними проектами, формування корисних довідників, функцію контролю підозрілих платежів тощо. Під час виконання робіт ми постійно аналізували сервіси на предмет наявності значимих для користувачів функцій та були гнучкими до змін, враховуючи їх відгуки та рекомендації. В результаті ми отримали розширений функціонал систем, нові можливості для якісного обслуговування клієнтів.

  • Впроваджено нову систему роботи з заборгованістю Delta M Collection.

Дана система покликана оптимізувати діяльність підрозділів банку та забезпечити ефективне врегулювання ситуації з проблемними кредитами.

  •  Змінено систему обміну міжбанківськими повідомленнями SWIFT.

Швидкий та надійний обмін міжбанківськими повідомленнями тепер відбувається через українську систему SWIFT Service Bureau.

Таким чином, ми здійснили масштабне оновлення технологічних процесів у банку, навчилися краще розуміти потреби клієнтів і передбачати їхні очікування. Більше  того, ми  будемо й надалі покращувати функціонал, щоб надавати клієнтам продукти та послуги, які відповідають вимогам сьогодення. Вже восени цього  року банк планує реалізацію інноваційного проекту monobank, що народився у рамках співпраці з екс-командою ПриватБанку Fintech Band.  Це “розумний” мобільний застосунок, за допомогою якого клієнти зможуть отримувати широкий спектр послуг зі свого мобільного телефону, без звернення до відділення банку.

Усе це чекає на наших  клієнтів в оновленому Universal Bank. Впроваджуючи інноваційні технології, ми прагнемо  бути сучасним банком з високим рівнем сервісу та якісними фінансовими продуктами.