Шановні клієнти!
Пропонуємо Вам ознайомитися з відповідями на ключові питання, які виникають у зв'язку з оновленням систем Банку.
Будь ласка, перейдіть за посиланням.
До уваги клієнтів Universal Bank, які одночасно є приватними особами та ФОП
Йдучи назустріч побажанням клієнтів, ми вирішили підключити клієнтів, які є фізичними особами-підприємцями, до системи Інтернет-банкінгу для юридичних осіб для ведення бізнесу. Для цього просимо пройти реєстрацію як корпоративному клієнту. Детальна інструкція за посиланням.
При цьому логін та пароль в Інтернет-банкінгу для фізосіб лишається незмінним. Тепер Ви зможете вільно користуватися Інтернет-банкінгом для фізосіб для особистих потреб (рахунки 2620 та інші), а Інтернет-банкінгом для юросіб — для ведення бізнесу (рахунки 2600 та інші). Після виконання вищезазначених дій проблем з невідображенням рахунків 2620 не виникатиме.
До уваги корпоративних клієнтів Universal Bank
20 червня 2017 р. здійснено перехід Банку на оновлену версію Інтернет-банкінгу.
Нагадуємо, що для можливості роботи в новій системі Вам необхідно перейти за посиланням: https://ibank.universalbank.com.ua/web/registry.html#key та згенерувати нові сертифікати згідно Інструкції. Для активації нових сертифікатів потрібно обов’язково відвідати відділення Банку, надати роздрукований та підписаний сертифікат для його подальшої авторизації, а також підписану заяву на підключення.
Якщо Ви ще не виконали вищевказаних дій, будь ласка, зробіть це якнайшвидше для можливості роботи в оновленій системі.