Безкоштовно по Україні 0 800 300 200

CEO Universal Bank Ірина Старомінська взяла участь у круглому столі "Чи довіряють українці банкам та ФГВФО?"

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб провів дослідження рівня довіри українців до банків під час війни та обізнаності споживачів фінансових послуг про систему гарантування вкладів. 

12 березня відбулося обговорення результатів дослідження за участі представників Фонду, банків-учасників та громадськості. Участь у круглому столі взяла Голова Правління Universal Bank Ірина Старомінська.

Дослідження показало що більшість українців (64%) довіряють банкам. Цей показник збільшився порівняно з 2021-м роком (56%). Одним з чинників впевненості є досвід пройденої кризи та стійкість банківської системи, яку вона продемонструвала з початку повномасштабного вторгнення. Про довіру українців до банків свідчить і зростання обсягів вкладів населення. 

“З початку повномасштабного вторгнення ми очікували, що клієнти будуть максимально використовувати кредитні ліміти. Натомість, клієнти вносили кошти на свої рахунки, гасили заборгованості, та не забирали свої вклади з банку. З огляду на таку динаміку ми фіксуємо певний рівень довіри, оскільки за час повномасштабної війни пасиви банку тільки зростають” — розповіла CEO Universal Bank Ірина Старомінська.

Також, Ірина поділилася досвідом захисту ІТ-інфраструктури банку від хакерських атак, оскільки сервіс Банка є популярним способом накопичення коштів на військові потреби — а отже бажаною ціллю ворогів та зловмисників: 

“Атаки під час війни є розповсюдженим явищем, однак наші дані захищені. Ми маємо власні серверні потужності, які знаходяться в різних місцях, та продовжуємо розбудовувати інфраструктуру. Також, ми користуємося хмарними технологіями та маємо програмне забезпечення, яке відслідковує аномальну активність, і оперативно вживаємо заходи протидії. Тому рівень операційного ризику щодо вразливості ІТ-інфраструктури мінімальний”.

В той же час, Ірина наголосила на важливості підвищення рівня фінансової грамотності серед населення — випадки передачі самими клієнтами персональної інформації зловмисникам все ще мають місце.

А подивитися повну презентацію результатів дослідження та перебіг заходу можна за посиланням.